وزیر انرژی تركیه : با مشكل كمبود گاز مواجه نیستیم
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا ، وزیر انرژی و منابع طبیعی در گفت و گویی با خبرنگاران با بیان این مطلب خاطر نشان ساخت : با تلاش مقامات ایرانی و جمهوری آذربایجان مشكلات فنی انتقال گاز این دو كشور به تركیه تا حد زیادی برطرف شده است.

وی افزود : مقامات جمهوری آذربایجان اعلام كرده اند كه انتقال گاز این كشور به تركیه كه كاملا قطع شده بود، از بعد از ظهر امروز به طور مرحله ای آغاز خواهد شد .

به گفته ییلدیز، با تلاشهای مقامات ایرانی مساله فنی در كمپروسورهای انتقال گاز به تركیه در شهرستان آستانه نیز برطرف شده است و پیش بینی می شود كه فشار گاز انتقالی از ایران به تركیه از بعد از ظهر امروز به حالت عادی بازگردد.

وی در پاسخ به سوالی در باره اینكه قطع گاز جمهوری آذربایجان و كاهش فشار گاز انتقالی از ایران به تركیه به صورت عمد صورت گرفته است ، گفت: چنین ادعاهایی در این زمینه بی اساس است و طرح چنین ادعاهایی به ضرر روابط تركیه با این كشورهاست ، مشكلات ایجاد شده تنها دلایل فنی داشته است.

به گفته ییلدیز با انتقال گاز جمهوری آذربایجان به تركیه معضل گاز طبیعی این كشور نیز حل خواهد شد و آنكارا تاكنون در انتقال گاز به منازل و واحدهای صنعتی با مشكلی مواجه نبوده و اطلاعات لازم در این زمینه در اختیار افكار عمومی قرار خواهد گرفت.

خاورم**2012** 230** 1506





:: برچسب‌ها: جزیره , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: